HellU

Long Time, No see


Vad gör folket en dag som denna då?
Själv så sitter jag och äter frukost...Chips och dipp=)...I'm a fat ass B*tch and I will always be one...=)

Har plundrat igenom lite bloggar...Dels varit inne och läst Elitas blogg...Jäklar vilken 18 årsfest hon gav sin syster...Tänk om min 18 årsdag oxå hade fått varit så där lyxig...

Jaha, vad har hänt sen sist då...Mkt shopping...

(Bilder kommer senare idag)

F-n kommer knappt ihåg vad jag har gjort den här veckan...
I onsdags var jag på stan med Jannice...Och sen storhandla (mat)Så nu kan jag äta igen hahaha...

Sen i torsdags...var jag med Janni istallet först och kolla på hennes nya häst..skitsöt...
På tal om Janni...Ska väl ringa henne snart och kolla om fyllerkärringen ..har vaknat...haha
(skoja)
Ne, men där har ni en riktig vinpimplare...=D

Sen var jag hos mormor och åt och lite senare träffade jag Kasia och Emelie på stan...
Kasia var tvungen att dra och jobba...Men Em och jag drog till PAUSE och käkade sallad...
Jag tyckte att jag var så jädrans nyttig och duktig...Och det såg lite halvgott ut...Men vet knappt om jag ens åt hälften..
Jag klarar inte av att äta sallad asså...Det tar 100 fuckin år för mig...Jag vill ha en saftig köttbit...=)

Sen igår (fredag)Hände inte så mkt...var och la om såret...sen var jag nere på stan med brorsan och köpte en present till mamma...
Såg vaktis(men undvek han)Här har man gått i klänning, sminkad och högklackat...hela veckan..Och så dyker han upp när man har mjukiskläder på sig...och käkar en cheeseburgare..Fuck it asså...

Men får väl lita på hans ord..Han frågade mig faktiskt en gång varför jag jämt springer ifrån han...(gör det när jag inte är fixad)...Och då sa jag ..Jag vill inte att du ska se hur jag ser ut på riktigt...då svarade han...Men du är ju alltid fin, gillar ju dig vettu...ah han e för go ibland asså....Sen om det är smör elr att han menar det..det skiter jag i ...i min lilla värld tycker han om mig haha...(hoppas han inte läser min blogg)

Jag är en sån person som är väldigt duktig på att komma ihåg saker...Som tex me vaktis ..jag kommer istort sett ihåg alla fina moments vi har haft...och saker han sagt...

Men jag är även duktig på att komma ihåg saker jag läst i tidningar och så...
Dock läser jag inga dagstidningar längre för det står bara om mord och grejer och det drar ner humöret så mkt och ökar rädslan...Så undviker sånt...
Men sitter man och pratar om nått...Och nån säger men vad hette den där?Hur gammal var hon/han?..Så är det som ett arkiv i mitt huvve...fack som bläddras tills jag kommer till rätt händelse...
Haha..Vilken blond förklaring..Men svårt att förklara...

Igår blev det en klänning på stan...Chips och dipp, ostbågar och kycklingkebab...HAHA..Imorgon blire fettförbränning asså..HAHA....


Nu ska jag fixa mig..Ska till morsan snart..Och fira henne...

Bilder kommer sen...

Ha det toppen...

Kram Barbie


Jag och Kasia på Em's student...(jag e inte fixad för fem öre<)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0