Natti

F*ck vad det åskar ute  i världen..Iallafall i min lilla stad hehe...


Skitläskigt ju...Om man ligger i en liten stuga på landet...och blixten lyser upp hela rummet...Man bara väntar på smällen...

Somnade till förrut och så vaknade jag världens liv ovanför taket...Det lät inte direkt som åska utan mer som ett stort plan elr nått...Min första tanke var...Nu har Bin Laden hittat till Sverige...Usch vill inte ens tänka tanken...Krig är det värsta jag vet...

Har gått igenom alla bloggar på "Mest aktiva-listan"..Ja, vad ska man säga...Helt ärligt så förstår jag inte hur vissa ens hamnat där...Tråkig design, inga bilder och inga speciella inlägg...
Men fanns några att ha ...

Dom flesta bloggarnas senaste inlägg...var antingen om Sex & The City och att dom ätit Pizza idag...Halva bloggvärlden verkar ha ätit pizza just idag.inklusive jag och Janni...Hahah..rätt kul faktiskt...


Blev utskriven från sjukan idag...Wohoo...Dock kommer jag får gå varannan dag och lägga om såret...Det är ett öppet sår som ska läka inifrån och ut...det är Ca 5cm långt,5cm djupt och öppet 3cm...Så vi får väl se hur lång tid det tar...Vill ju bada ju förf-n....Men det får väl bli en utlandsresa i Sept...=D



Så skönt att slippa det där äckliga sjukhuset..Så ofräscht...


Jaha vad gjorde ni Midsommar då?...


Mina planer sprack i Torsdags..När jag kom till sjukan...Och blev inlagd...

Opererades på morgonen på Midsommarafton...Sen fick jag permiss på kvällen fram till 24:00...Sen blev det tillbaks till rummet...


I lördags fick jag också åka hem på permiss...sov natten sen hos pappa och åkte in halv 9 imorse..Och blev sedan utskriven...


Anledningen till att jag  var tvungen att komm tillbaks vara för att jag skulle få antibiotikan i dropp...Vid vissa tider och såret skulle läggas om..



Nu är jag på landet hos mamma...Skönare än sitta hemma i en liten lght...Plus att här är kylen proppfull med mat och hon lagar mat åt mig...hemma är det tomt i kylen + att jag orkar inte laga nått...

Gud så skönt nu har det slutat åskat...Så ska väl försöka sova lite kanske...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0