Morning

God Morgon

Elr ja det är vill kanske inte direkt MORGON längre...
Men e man sjuk så får man gå upp när man vill...
Mår lite bättre idag ..Tack och lov...
Febern verkar vara borta men ont i benet och illamåendet får jag tydligen stå ut med ett tag till..

Det första jag tänkte på när jag vaknade var hur gott det skulle vara men nån god dricka...så efter en stund lyckades jag ta mig ner till affären precis där jag bor..Och köpa en festis med Hallon och blåbär smak(favvo)och sen en läsk(typ lime aktigt) jag vill ha friska drycker när jag är sjuk..Man blir piggare då..Och sen blev det munk och nya tidningen CHIC..Som endast ksotade 10kr...

Ne, ska vila lite nu..hörs sen...=)

Åh vad jag vill bada

Kommentarer
Postat av: stina

sv:tack tack.. inte jag som gjort den dock :P

2008-06-19 @ 13:52:59
URL: http://kittygitty.blogg.se/
Postat av: Carro

Haha! D e faktiskt min tatto:D Gjorde den när ja va 18 me ångrar mig inte en sekund. Lite nördigt kanske, me ja gillar den o d e d som betyder nått;)



Aj, aj, aj.. D lät inte så skönt:S Hoppas du blir bättre snart då.. Me hur länge blir du kvar på sjukan nu då? :/



Kramar Carro!

2008-06-21 @ 22:32:56
URL: http://milfens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0