Morning

F*ck vad ont i huvudet jag har...blir gaaaalen..

Gick upp rätt sent idag och käka frukost vid kl:13:00...Inget fint väder ändå ju...
Har väl inte gjort så mkt mer direkt...
Ska lägga mig och se på Sex And The city dokumentären som var på 3:an igår...Den missade ni väl inte?
Och sen läsa nya nr av Cosmopolitan med Sarah Jessica Parker...Carrie Bradshaw...=)
Som är med överallt just nu..Hon är nästan på varenda omslag i samband med Sex and the city filmen...

Undra om det finns nån mer serie därute som har varit så speciell för så många ...Det man ser i SATC är verkligen saker som händer en själv..Och man lär sig att handskas med det...Och hur man ska gå tillväga...Känner inte alla ni andra brudar så också?....

Serien är verkligen ett tecken på att det händer inte bara "MIG" utan killar är verkligen så där...

Grabbar borde verkligen få gå en extra kurs i nian elr första året i  gymnasiet ....där de får lära sig hur man respektera och ska behandla en tjej....


Usch..vill bli frisk..ut och göra saker...Janni och jag måste ju hinna leka med våra vattenpistoler innan sommaren är slut=)...


Ses sen...


Puss &Kram
Xoxo Blondie


See ya in court B*tches

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0