Girls Next Door Kalendern...



Alla vet väl vilka Holly,Bridget och Kendra är??...
Hefs 3 flickvänner för er som inte visste..Ni vet Playboy kungen...
Efter deras serie "Girls Next Door" så har dom fått gjort VÄLDIGT mkt roliga saker
Det här är deras andra kalender...Kommer inte ihåg vart jag hittat bilderna men nånstans...
Personligen så är Kendra min absolut favorit...av dom 3...
Hon är het, vältränad och inte så bimbo....Och framförallt rolig...Och jag älskar hennes attityd...Tomboy är hon också...

Vilken är eran favorit?Och varför?

Jag vet redan nu en som kommer sno bilden på Juni månad med kendra..=D...




Kommentarer
Postat av: Carro

Kendra e ju klockren! Älskar henne oxå:D



Annars e d bara bra här.. Hatar vädret bara.. Vill ha sol NU ju!! :D

2008-06-23 @ 21:39:42
URL: http://milfens.blogg.se/
Postat av: S

Jag tycker att Holly är toksnygg!

2008-06-24 @ 10:15:18
URL: http://frifot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0