Hellu

WaZZup?

Long time no see..As always haha...
Vad gör folket då?


Har inte bloggat på en vecka visst haha..Ja, vad har hänt denna vecka då..
Isöndags åkte ju jag och Janni till hennes Mormor och Morfars land...

I onsdags var jag på WASA med Soffe...aslängesen  vi umgicks..hon e klockren ...Vi röjde hela victoriaskolan när vi var små haha...

Kom till Soffe vid nio typ...Då drack vi lite..elr jag halsa 1 glas vin(dricksglas) och 4cider(tror jag)Sen gick vi till WASA...

mEN GUD VILKEN FIIIIN profilbild dom tog när jag dansade hhaha...Men det bjuder jag på haha

Och igår så var jag på WASA igen hahaha...Träffade Ante..som jag ska göra en låt med...Så vi får väl se vad vi kan koka ihop...=)

Det kommer bli grymt bra iallafall...det är 100%säker på...=)

Emelie kom till mig vid 22:00 igår..men egentligen 21:00..Men var hos jannice och hämtade mina stövlar och legg...Och bussjävlarna går tydligen en ggn i halvtim bara...

Ser ut som f-n hemma..usch...Men nu är jag och tvättar all min tvätt iallafall...För det behövdes kan jag säga...
Och imorgon blire väl att städa lägenheten...Ikväll blire iallafall WASA=)Med Janni

Hahah..Josip följde med tll macken igår..och så hade det precis regnet och sen blev det sol och grejer...Och jag hade sandaler och jättestora mjukisbyxor..so var svarta nertill(lera)för jag gick på dom sådant..Han bara:åh, ditt ghettobarn haha

Ah just det i Torsdags var jag med Josip och hans syrra i Lkpg...Vi åkte för att äta på burger king...men det byggde dom om ..så blev Mcdonalds och shopping...

Igår gick vi från WASA jag, Emelie och Ante...Jag hade lovat han att han kunde åka taxi till hageby med oss..så slapp han gå sj...Men stackarn fick aldrig åka nån Taxi..Först var vi på MCdonalds och köpte  Cheeseburgare...Sen stod vi väl utanför en tim elr så..och Emelie träffade nån snubbe som gick med oss till Ljura...Och sen gick vi till Hascheby...

Emelie duschade(hon skulle iväg kvart över 7)..Och jag lovade henne att göra frukost ..men skulle BARA vila medans hon duscha..jag slocknade direkt såklart..så hon fick klara sig själv..Förlåt=(...

Ne, nu måste jag börja göra mig iordning...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0