helgen

GodNatt?Godmorgon?
Nu sitter jag här i min stora säng och lyssnar på Björn Rosenström-Glenn...Hehe asskön låt
E så f*cking hungrig...Vad gör ni då...?

I lördags var jag och Janni på Wasa...Åkte till henne runt 7...Och köpte med mig en äcklig sallad från Mcdonalds..usch...åt typ upp kycklingen..
Och på vägen upp i regnet så var det en jätte folkmassa på gatan och en gul bil...Så  nyfiken som jag e..Så undrade jag ju såklart vad som hänt...Då hade ju en snubbe med en typ "utställningbil" kört in i en lykstolpe..så hela sidan var ju fuckad...Han sa att det berodde på vattnet och att han körde sakta...Yeah, right..Det tror jag inte på för fem öre...För dom kör aldrig sakta där...Inte en chans i det blå asså...Och speciellt inte snubbar i såna bilar..för dom ska alltid styla och tror att man bli impad..NEJ...det blir vi inte...

Så kom jag till Janni..vi drack lite och gjorde oss iordning..Sen blev det WASA askul hade vi...iallafall jag..hoppas hon med hade det...

efter det blev det Mcdonalds på vägen hem...sen Sex and the city..Jag slocknade direkt...

vaknade vid 2 dagen därpå...Mådde prima..men hungrig som bara den...
Sen bar det ut till landet

Och där blev det hög musik...vin...Jag råkade dricka en hel flaska själv....inte bra...Vi satt ute till typ 3...Det tog oss 2tim att laGA mat haha..ris och kyckling...Sen blev det Sex and the city i 2 tim..Sen sova..Och vaknade till spöregn dagen därpå..Dock kände jag knappt av vinet på kvällen..Och dagen därpå fans det inga spår av att jag skulle ha druckit...

Och idag klädde vi på oss hennes morfars kläder och gick ut och grävde mask i en jordhög...Jag med händerna(utan handskar)och hon med spaden...Sen drog vi och fiska...i regnet...


Kom hem..satt på Sex and the city och drack lite vin..hehe...



Och jag vill bara säga det att jag tycker att ni brudar(vissa) är så löjliga så jag nästan skäms över att vara brud...

Fick ett telefonsamtal häromnatten...Nått j*vla spån som fått tag i mitt nr...


Som ringer och säger...Det e du som e Tutt Jenny va...Och att jag har dålig attityd och bla bla bla....och ja i stort sett ringde och snackade om mina bröst..Och så satt det ett gäng fjollor i bakgrunden...och fnissa....asså vet ni hur patetiska ni framställer er själva...?

Tänk om jag skulle få för mig att ringa till en brud som inte har några bröst alls..och sitta och kalla henne för planka...hur normalt e det?


Vart får ni såna korkade ideer ifrån?


Tjejer som engagerar sig i att trycka ner andra brudar..e brudar som är avundsjuka och inte har nått självförtroende...

Inga snygga brudar trycker ner varandra...


Jag är en sån tjej som ger komplimanger...Inte en sån som måste vara elak pga av att nån har nått jagh vill ha...

Det är så genomskinligt...att ni inte fattar det...


Jag är en stark tjej som har varit med om mkt...Och stått emot mkt skit...Så tro mig...Jag skiter fullständigt i om du stör dig på mina tuttar...Hoppas du hittar nått roligare i livet att engagera dig i. snart...
Jag förstår inte att folk stör sig sådant på brudar med stora bröst...hur orkar ni?
Jag går inte och hänger upp mig på platta brudar och kallar dom för planka...För du som ringde mig var antagligen en planka...Visst kanske inte jämfört med fjollorna bredvid dig men bredvid mig...Jag har äkta tuttar och jag är j*vligt stolt över att inte ha behövt punga ut 50 lapp för dom...

Så skaffa er ett liv brudar...det är vi självständiga tjejer som vinner i längden ändå... =D...


(Denna bild tillägnar jag er brudar som ringde mig inatt...puss på er)haha



Saknar vaktis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0