Torra tanter

Hahha ah just det..var en tant igår...som Janni stod och pratade med...
Hon sa att vi såg ut som två slampor ...och att man ska inte ha kort kjol utan leggings..och inte höga stövlar..Hon sa att det är inte sexigt med korta kjolar utan leggings...Va?Ett par långa, bruna ben och en kjol är väl det snyggaste som finns..Och visst jag töjer ju på gränserna ibland och visst det jag hade igår sände ju ut fel signaler...men det handlar om hur man beter sig på dansgolvet och mot folk också...Om man låter snubbarna ta på en..
Leggins e ju för fan asjobbigt att ha på sommaren
ju...

Så nu kommer ni aldrig mer få se Janni utan leggings under kjolen...Och visst jag förstår ju att hon tog åt sig eftersom det är så hon egentligen tänker...

Men jag bryr mig inte...Jag älskar stövlar och korta kjolar och dansar som bäst idet..Och har det kul..det är det viktigaste..Gå ut i Jeans och dansa på krogen e aldrig nått jag kommer pröva...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0